Joga

JOGA Iyengara – Grupa początkująca/łagodna – zajęcia otwarte dla wszystkich chętnych: zupełnie początkujących, osób po długiej przerwie w praktyce, słabszej kondycji fizycznej, tych którzy chcą łagodnej praktyki (podstawowe, kluczowe asany, elementy terapii jogą w wadach postawy, relaksacja).


JOGA Iyengara – Grupa ogólna – zajęcia dla osób z minimum 3 miesięcznym doświadczeniem, praktyka asan jest intensywniejsza (w pozycjach zostajemy dłuższe czasy, poznajemy bardziej zaawansowane warianty pozycji, wprowadzamy więcej pozycji odwróconych, elementy pranayamy – ćwiczeń oddechowych podczas końcowej relaksacji).


JOGA Medytacyjna – zawiera asany i techniki oddechowe stosowane w hatha jodze. Ćwiczymy w wolniejszym tempie zwracając szczególną uwagę na oddech i bycie tu i teraz. Joga przeplatana jest metodami medytacji, uważności, technikami relaksacyjnymi oraz medytacją mindfulness. Przeznaczona dla każdego.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. Ćwiczenia dla każdego poprawiające sylwetkę ciała oraz samopoczucie. Redukcja bólu pleców i karku.

PILATES – system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

Szczegółowe informacje i zapisy – Jaskinia Solna Almonis, tel.: 692 452 331, mail: info@almonis.pl

* Jaskinia Solna Almonis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w planie zajęć

** Na zajęcia obowiązują wcześniejsze zapisy

*** Uwaga: w I trymestrze ciąży nie wskazane są ćwiczenia